Det rullar på!

Ja det gör ju det även om det inte alltid är så kul. Helgen var både bra och dålig.
Lördagen var trevlig, vi hade min mamma, syrror och svåger här och vi grillade och tölade en massa. Myspys!
Blev klippt av yngsta syrran med, härligt. Tack Simone, du är så duktig. Jag är stolt över dig. :-)

På söndagen hade jag 2 klädpartyn på agendan + fotbollsträning för grabbarna men jag kunde inte gå på något av det. Mådde verkligen inge vidare alls, hade ont i magen och kände mig febrig. Det blev bara värre under dagen med. Så trist att sitta hemma när man kunde ha haft det trevligt och träffat en massa trevliga människor. Mitt sociala behov fick sig en smäll där.

Idag har jag varit på vfu på en förskola. Spännande, första gången. Har aldrig jobbat på en förskola förut. Men både personal och barn var jättemysiga så det blir nog bra. Ska va där i 1½ vecka. Under tiden ska jag fortsätta att skriva på mitt arbete med och läsa en massa böcker till det med. Jag kommer nog va en lycklig människa kvällen den 3:e juni när jag gör sista skoldagen. Måste ju firas på något sätt.
Hoppas allt går bra med för jag vill verkligen inte behöva göra om något, ve och fasa. Jag vill bara ha ett långt och härligt sommarlov.

Nä nu ska här strax krypas i säng så jag orkar med dagen på förskolan imorgon med. Sover så dåligt nu för tiden så jag är jämt trött.

Natti Natti! *kram*

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej =) Vad kul att du tyckte det blev bra, är de ngt småhår som tittar fram el ngt du vill ändra på så fixar ja de nästa gång vi ses=) Kul att du trivs på praktiken, hoppas att du har de kul där =) Ses snart igen. kram

2009-05-11 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0