Jag vill ha sommarlov och det är NU!

Har ju inte pluggat så länge än denna termin men jag är redan trött på skolan och vill ha sommarlov.
Jag hittar ingen motivation alls, tror det beror på att det är för stressigt just nu.
1 månad kvar och på den tiden ska jag skriva ett arbete på nio sidor, ett fall på två sidor, ha vfu i åtta dagar och sen opponera på någons annans arbete och förbereda en redovisning av mitt. Nä jag vet inte hur jag ska hinna allt. Men jag ska fixa det på något sätt det är jag säker på.

Vet vad jag ska skriva om och har en heldel idéer i huvudet som måste ner på pappret bara.  Imorgon är det sista dagen i Kristinehamn för denna termin. Blir skönt ändå tycker jag det är trevligt att åka dit men som sagt jag längtar efter sommarlovet.
Har ett helt gäng med böcker som inte är kurslitteratur som jag vill läsa.

Ikväll var vi iväg och kikade på grabbarna när de hade fotbollsmatch. Riktigt roligt men några fotbollsproffs är de inte ännu. Martin var nog lite förvirrad på plan, han sparka på bollen när den kom till honom annars så tyckte han att det var bekvämare att springa lite sakta fram och tillbaka. Gabriel är rätt snabb och fick fatt på bollen lite mer. Men så gillar Gabriel fotboll mer än Martin gör. Ja de får prova detta nu och så får de provat något annat senare. Söta som busen var alla barn idag, och jätteduktiga.

Nä nu går ögonen i kors här, är så trött jämt och ständigt och det är ju så underbart att sova. Ha det så bra. *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0