Vem är pojken?

Vi har ju funderat länge på att klippa Anton då hans hår är så slitet men det kändes så svårt. Hans tjusiga lockar som man tvinnade in sina fingrar i när man gosade med honom.

Men nu är det gjort. Igår när jag kom från skolan satt det en liten nakenfis på en pall i badkaret medans hans pappa höll på att klippa honom. Han såg verkligen annorlunda ut. Jag och gubben byttes av och jag fick leka frisör ett tag.

Nu kan jag inte sluta titta på honom, han ser så annorlunda ut och det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig. Men han blev så fin, min gosekille. :-)

Först en förebild:


Älskar den grabben så mycket och när jag kikar på bilden så saknar jag hans långa hår men han är nöjd och glad att behöva kamma sig ständigt och försöka reda ut det trassliga håret.

Här kommer en efterbild. Minen blev lite konstigt, vet inte vad han gjorde med munnen. Men han är min vackra pojke iallafall.


Det är ju inte samma grabb eller vad säger ni?

Nu ska jag ta och plugga lite här, gubben är iväg med barnen till svärmor och jag ska försöka komma ikapp lite med studierna sen blir det att åka iväg för lite mathandling och annat kul. Såg på Lindex hemsida att de fått in lite nytt så det blir nog en sväng dit.

Ha en fortsatt underbar dag. *kram*


Kommentarer
Postat av: carina

Mosters lille älskling är korthårig. men söt ändå.

2009-05-01 @ 17:21:10
Postat av: Anonym

hejsan

Vad fin han blev i håret det blev en liten mini carita. Ha det så bra i helgen.

Kram på er alla

från Ulle

2009-05-01 @ 18:01:10
URL: http://www.ullebulles.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Men gud, det är ju inte samma kille längre! Undrar om jag kommer känna igen honom nu :-) Men lika söt som vanligt är han!

2009-05-01 @ 20:33:39
Postat av: Helena

Guuud så olik sig han var=)

Men det måste vara skönt att få bort lite hår och han är lika söt utan sina lockar ;)

Ha en trevlig dag!!

Kram /Helena

2009-05-02 @ 09:51:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Jenny

Oj vilken skillnad!!. men han blev kanonfin!! :)

2009-05-02 @ 10:04:51
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj vilken skillnad...

Han ser ut som en mix av Gabriel o Martin.

2009-05-03 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0