Sorry!

Jisses så dåligt med uppdateringar det är härifrån men livet är lite jobbigt fortfarande. Feber idag igen, för vilken dag och vecka iordningen vet jag ej längre. Febern går knappt ner med medicin, den är inte hög alls utan ca 1 grad mer än vanligt men det får mig att känna mig frusen och jag är skakig och så känner jag den bakom ögonen som jag alltid gör när jag har feber.



Vet att jag måste ta mig till en läkare för det är väl inte normalt att ha feber varje dag i flera veckor. Har lovat Harald att jag ska det då han börjar bli orolig. Dock så finns inte riktigt tiden tycker jag, började på vfun igår. Samma plats som i våras och det är både go personal och goa barn. Jag trivs rätt bra men känner att jag ej orkar ge det jag skulle vilja, vill helst ligga under täcket och sova tills jag var frisk.
Lederna mår inte heller något vidare av denna bilkörning fram och tillbaka runt 6 mil om dagen. Ingen jättelång bit men det förstår inte lederna i händerna utan de tycker att det är lite obehagligt med bilkörning.

Förutom min sjukdom så har vi haft det väldigt bra, fortsatt träffa vänner och familj, grejjat lite i huset och en massa annat. Denna vecka fyller gubben år så jag och Amanda ska iväg och leta presenter till han någon dag nu, ja vi vet väl rätt säkert vad vi ska ha för någonting.

Nä nu ska jag sova här så jag orkar upp imorgon och orkar med vfun. Ha det så gött. *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0