Ikea och huvudvärk!

Ja fast jag fick inte huvudvärk av Ikea utan det var en trevlig shoppingtur som jag och Cornelia gjorde.

Sov kanske mellan 2-3 timmar inatt så det är nog därför som jag har denna hemska huvudvärk. Kunde bara inte sova, låg och fundera en massa till klockan var runt tre och då hör jag ljud av små fötter på ovanvåningen. Anton som vaknat och som vanligt är på väg ner till oss. Av 10 nätter så sover han nog 9 av dem hos oss. Och han ska helst sova på mig, visst är det mysigt men samtidigt skit jobbigt med att aldrig få sova. Så mellan tre och sex då klockan ringde sov jag av och till. Hoppas jag får sova inatt.

Iallafall så var ikea väldigt mysigt. Jag och Cornelia strosa lugnt omkring och kikade på allt och ingenting. Det finns endel som jag vill ha. Men idag stod ett fårskinn på inköpslistan. Tänkte vi skulle ha det i hennes vagn nu i vinter så blir det varmt och skönt. Har inte tänkt ha någon varmåkpåse som hon ska sitta i för jag tror det blir lite bökigt med den nu när hon är så stor och med overallen och allt. Nä den är för mindre bäbisar. Men denna fäll blir jättebra att sitta på och filt till det. Har velat haft en mysig fäll länge, de är ju goa att ha inne och barnen kan ligga på.
Först ville jag ha en grå fäll men tyckte att den vita var mysigare och lurvigare så jag visa båda för Cornelia och hon fick känna på dem. Hon föll för den vita direkt. Hon klappa den och snosa på den, ja hon visa tydligt vilken hon gilla så det blev den vita fällen.
Så kan det gå, inte alltid man köper det man först siktat in sig på. :-)


Sen blev det lite annat med bland annat en julklapp till Wilco. Det är så mysigt att få köpa lite julklappar till sin systerson. Han är mosters gofis. :-)

Idag hade jag tänkt plugga på kvällen men hövvet ville inte så det blev en kväll framför tvn med både halv åtta hos mig, Sveriges fulaste hem och såklart Anna Anka. :-D

Ha det så bra. *kram*




Kommentarer
Postat av: carina

vilken liten gose gumma på bilden.. du är så gullig mot min lille plutt :)

2009-10-07 @ 06:41:25
Postat av: Jenny Ölmebo

usch inge skoj med huvudvärk :( krama



Men det var trevligt å träffa på er :)



Ah, jobbigt när man har en gosis som knuffar på en hela tiden.



hOppas han snart sover kvar i sin säng fler nätter



kram

2009-10-07 @ 21:13:49
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0