Jag har blivit moster!

Grattis, Grattis, Grattis fina Ina och Andreas till er lilla son. Jag är så glad för er skull och för min egen med. Mysigt att få bli moster.
Jag hade precis somnat när det ringde inatt runt 1-tiden och hur man blir när det ringer på natten. Innan man fattar att det är telefonen. Först fundera jag på vem som ringer på natten men jag hade precis tänkt klart den tanken då jag kom på att såklart det är Ina som ringer. :-) :-)

Och det var det ju för att berätta att hennes lilla prins äntligen är här några dagar innan bf är han född. Jag fick gåshud och tårarna rann när hon berätta och jag hörde lillkillen i bakgrunden. Man kommer ju direkt ihåg känslan när man själv låg där på bb och fått upp sin lilla bäbis på magen. Underbar känsla som är helt magisk och jag är så glad att det var Inas tur att uppleva detta nu. Hon har längtat så och väntat på denna dag.

Nu längtar jag som busen på att få vidare uppdateringar om hur stor han var och ännu mer om hur allt gick. När hon ringde hade de inte mätt och vägt honom än. Och jag längtar så tills vi får hälsa på dem och få träffa mosters lilla gofis. :-) Få krama en pytteliten bäbis och det ska bli så kul att få följa hans uppväxt. :-) Ja det är verkligen spännande med en ny liten familjemedlem.

Grattis, Grattis igen till er båda Ina och Andreas. Er lilla goding är äntligen här. *kram* från oss alla här. :-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Olzon

Grattis till att du har blivit moster. Hälsa o gratulera till din syster. Ha en trevlig helg.

FRån Ulrika Olzon

2009-09-04 @ 09:03:41
URL: http://www.ullebulles.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis moster Carita! :-) Vad roligt!!!!

2009-09-04 @ 09:31:35
Postat av: Anna

GRATTIS!!!! Hälsa stort grattis till Carina med familj:-) Ha det gott. Kram från oss

2009-09-05 @ 21:24:57
URL: http://www.mammaanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0