Har designat en egen sko!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

På Nelly.com kan man nu gå in och designa en sko och jag var ju självklart tvungen att prova det. Allt sånt där som man ska designa själv är ju superkul. Jag provade att göra hur många olika skor som helst men tillslut fick jag bestämma mig för en och då blev det denna enkla men ändå en sko jag själv skulle kunna tänka mig ha. Om jag bara kunde lära mig gå i så höga skor. Tycker det är jättesnyggt men jag går som en hjulbent ko. Övning ger färdighet sägs det men jag har aldrig fått för mig att köpa hem några att öva i. :-D

Nä nu ska här krypas till kojs så jag orkar upp imorgon, är otroligt trög startad på morgonen. Man är ju gammal nu. :-D


Kommentarer
Postat av: simone

Har massa skor här hemma, så du kan få låna ett par av mej o träna i =)

2010-07-31 @ 23:42:56
Postat av: Jenny Ölmebo - Fru & 4 barnsmorsa ♥

Hoppas du får en toppen dag idag :)

2010-09-21 @ 09:54:10
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0