Sola i Karlstad!

Vad mycket gladare man känner sig när solen skiner. Kanske den kan få en att vara relativt pigg under dagen. Har inte sovit något vidare då min lilla dam Cornelia fick för sig att det var mycket mysigare att sova på mammas arm än att ligga själv i sin säng.
Visst borde man inte skämma bort henne med att hon får sova på armen utan försöka få henne att acceptera sin säng. Men den tjejen har lungor kan man konstatera och hon har ett väldigt hett humör. På natten är inte den kombinationen den bästa. Man vill inte ha 5 barn vakna så då får det bli att mamman sover uselt istället. Får så ont i lederna när hon ska sova på en. Jaja det går över och solen skiner.

Måste börja plugga hårt, ja hårdare än hårt för om 1½ vecka har jag tenta igen och den blir nog svår. Har pga hur jag mått inte orkat plugga så mycket som jag behöver men det är bara och bita ihop. Om två veckor är det sommarlov och då ska det njutas. Det är så mycket kul inbokat i sommar. Jag och maken ska först och främst på Salem, så nice, har sett fram emot att se honom. :-)
Sen så ska hela familjen en vecka till Stockholm och bara njuta och ha det kul. Har inte varit i Stockholm sedan strax efter gymnasiet. Ja om man nu inte räknar den snabba turen vi var dit i mars när vi kolla på Mika.
Efter Stockholm åker förmodligen jag och Amanda till Borlänge på festival för att titta på Mika igen. Vi har en crusch på honom både jag och dottern. :-)

Sen äntligen, äntligen har Eclipse premiär. Det ska bli otroligt spännande att se den och se om den är lika bra som boken. Så jag och Amanda och hennes kompis med sin lika twilightgalna mamma kommer sitta som fastklistrade i biostolarna. :-)

Ja sommaren bara fortsätter, måste hinna träffa en massa vänner också, grilla massor. Och så fyller min kära syster 30 år. Välkommen säger jag till henne till min sida av 30 strecket. Trevligt när även ens syster börjar bli gammal och grå. :-D Det ska bli kul att få fira henne.

Nä dags att plugga, duscha, greja, fixa, ordna, röja, ja listan för dagen är lång. Men det ska även hinnas med att träffa lite vänner. Känns som dagen kommer gå fort, bara min mage fixar det och inte börjar krångla igen, tycker det varit tillräckligt jobbigt denna vecka. En dag kan jag väl få må bra iallafall.

På återseende.




Kommentarer
Postat av: carina

Hehehe.. ser fram emot den sidan.. Fick visa leg på bolaget idag Ung ännu :) hihihi

2010-05-28 @ 14:58:41
Postat av: jenny Ölmebo

Ja det e sååå mkt härliga när solen e framme :)

mår mkt bättre :)

2010-07-02 @ 09:19:41
URL: http://fruolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0